Betoverend!

Liefzonnetje 31 juli 2021
Ik heb dit boek voorgelezen aan mijn dochter van 9.
Het is zeker niet het meest makkelijke boek om voor te lezen, lange zinnen en de hoofdstukken zijn ook lang, dus even snel een hoofdstukje tussendoor gaat niet lukken.
We hebben samen genoten van dit boek. We werden ondergedompeld in een ander wereld en wilden steeds meer weten over het Bureau van bovennatuurlijke zaken.
De start van het boek vond ik wat traag, maar de tweede helft maakte alles goed. De laatste 90 pagina's heb ik in 1 voorlees sessie uitgelezen. We vonden het zo spannend en wilden weten hoe het afliep, maar dochter zei ook dat het wel weer heel jammer was als het uit zou zijn.... Onze nieuwsgierigheid heeft gewonnen.
Op naar deel 2!

Overigens ziet het boek er zelf ook echt prachtig uit, met glitters op de kaft en glinsterend stevig roze papier als eerste vel, magisch.

Meer recensies van Liefzonnetje