Je wordt meegezogen in de werelden van de Noorse mythologie

Liefzonnetje 18 januari 2022
Wat een debuut!
Vanaf de eerste pagina tot en met de laatste pagina word je meegezogen in het verhaal. Balancerend met 1 voet in het heden maak je via medische experimenten kennis met de de werelden van de Noorse mythologie op een hele originele manier. Wat een ongelooflijke fantasie en meeslepende schrijfstijl!

De levendige schrijfstijl laat alles om je heen vergeten en zorgt ervoor dat je door blijft lezen. De hoofdstukken zijn niet erg lang waardoor je er steeds denkt "ach vooruit nog maar een hoofdstuk" en dan is er plots alweer een uur voorbij. De zinnen lezen lekker weg. Kennis van de Noorse mythologie is absoluut niet nodig. In het begin is het even wat verwarrend en nieuw wat er gebeurt en hoe alles in elkaar steekt, maar al heel snel wordt dat duidelijk gemaakt in het boek.

Het boek eindigt heel sterk, met een cliffhanger..... ik hoop dat we niet te lang op deel 2 hoeven te wachten want dit smaakt naar meer.

Kortom, een heerlijk ya boek wat zeker ook een aanrader is voor volwassenen die van fantasy houden.

Meer recensies van Liefzonnetje