Wat zou jij doen?

Liefzonnetje 06 april 2021
Wat een indrukwekkend boek! Het lag op de boekenstapel van mijn puber te wachten op zijn aandacht en ik zag mijn kans schoon om nog weer eens een boek te lezen die hij graag wil gaan lezen.
In het begin twijfelde ik of ik door moest lezen, maar alle recensies waren lovend en dus las ik verder. Wat krijgt het boek een mooie draai nadat beide hoofdpersonen elkaar via de Last-Friend-app elkaar leren kennen. De karakters worden prachtig uitgewerkt.
Dit boek zet je aan het denken. Leef jij je leven zoals je het wil leven? Wat zou jij doen als je in deze wereld leeft, hoe leef jij je einddag? Tijd om je leven te gaan leven zoals je het zou gaan leven op je einddag?
Ook al weet je hoe het boek zal gaan eindigen, de tranen kwamen, zo aangrijpend. Absoluut een aanrader voor iedereen!

Meer recensies van Liefzonnetje