R.E.S.P.E.C.T

Liesje89 12 augustus 2019
Ik heb nog nooit een recensie geschreven. Ik heb er ook geen ervaring mee. Maar dit boek heb ik in 3 dagen uitgelezen. Wat voor mij heel snel is. Ik vergat met momenten dat het autobiografisch was. Het was ook heel herkenbaar. Bvb dat alleen douchen en rap naar de dokter gaan. Ik vond het wel smerig van die arthur. Jammer genoeg lopen er veel 2o'n mannen rond. Ik had wel wat schrik voor het boek. Je zag het op facebook alom tegenwoordig en dan heb ik meestal geen zin. Maar het jeugdig enthousiasme van de schrijfster sprak mij aan en hou ook enorm van waargebeurde verhalen. Eén minpuntje voor mij persoonlijk is het open einde. Maar ik raad dit boek echt aan. Er zit veel humor in. Zoals dat ze haar hoofd scheel hield voor haar zere tand en toen dacht 'durf niet lachen,waag het niet'. Nu ik kan blijven doorgaan. Gewoon lezen!

Meer recensies van Liesje89