Wat is dit?

Lieslot 12 januari 2021
Een boek met een eenvoudige cover. Een boek waar ik al veel goeds over gehoord en gelezen had.
De eerste pagina's nemen je onmiddellijk mee in het verhaal. Al gauw ben ik van mening dat dit voor mij geen boek is om vlak voor het slapen gaan in bed te lezen. Dit om 2 redenen: 1) ik vind persoonlijk dat je goed aandachtig moet zijn om mee te zijn met wie wie is. De verschillende personages vertellen in verschillende hoofdstukken hun verhaal. 2) fragmenten worden zo beschreven dat ze voor mij soms net iets te werkelijk lijken.
We lezen vlot door, want je wil het boek eigenlijk niet aan de kant leggen. Je wil weten hoe het verdergaat en afloopt.
Het is een boek die je meeneemt, meesleept en met een heel verward gevoel achterlaat. Waarom? Het einde zie je helemaal niet aankomen. Een aanrader!

Meer recensies van Lieslot