Goed verhaal

De naam van de wind is een goed geschreven verhaal over Kvote die op zoek is naar de zin van het leven. Hij wil antwoorden op brandende vragen over situaties die zijn gebeurd in zijn leven. Het is origineel geschreven, personages worden goed uitgediept. Hier en daar zijn de verhaallijnen wat langdradig, maar toch wil je verder lezen. Een fantasie verhaal over moed, ontberingen, macht liefde en magie. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de personages mij niet echt heel diep raakten. Maar door de schrijfstijl wil je toch weten hoe het afloopt. De streken die Kvote uithaalt en de creativiteit die hij laat zien in hekele situaties toverde regelmatig een glimlach op mijn gezicht. En nu ik het boek uit

heb wil ik ook weten hoe het verder gaat in deel 2. Dus zeker een aanrader voor wat uurtjes leesplezier. Ik geef het ruim 3 sterren.

Meer recensies van lifeisgoodwithabook