Aangrijpend en indrukwekkend!

lifeisgoodwithabook 20 december 2023
Wat een aangrijpend verhaal. Dit is een verhaal wat je niet snel loslaat. Allison besluit op 70 jarige leeftijd dat het tijd is om de geheimen uit het verleden te onthullen aan haar dierbaren. Wat kan een mens allemaal aan? En: wat kan een mens voor gruwelijks doen als die tot op het bot getergd is?

Dan leert Allison echte, onvoorwaardelijke liefde kennen als ze op het dieptepunt van haar leven is en niets er meer toe doet. Is liefde sterker dan alle haat en verdriet uit het verleden?

We komen het te weten als ze haar dagboek zelf voorleest aan haar dochters en haar beste vriendin.

Een verhaal wat diepe indruk achter laat en het besef dat echte liefde zo grenzeloos diep kan zijn dat zelfs de demonen uit het verleden geen macht meer hebben.

" Jouw liefde voor mij en mijn liefde voor jou wissen het verleden niet uit, vervagen de herinneringen niet en maken het gebeurde ook niet minder erg, maar de liefde voor elkaar vult mij wel zo massaal dat verdriet en pijn veel minder ruimte hebben in mijn hart". (Allison uit De jaren zonder zomer)

Meer recensies van lifeisgoodwithabook