Waar de wolken eindigen

Rank 801 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Het dagelijks leven in het centrum van de Amerikaanse filmindustrie wordt ruw verstoord als de steenrijke Roma systematisch toonaangevende bedrijven begint over te nemen. Behalve geld gebruikt de jonge vrouw ook moeiteloos chantage en seks om het machtigste bedrijf in Hollywood te realiseren.
Tegelijkertijd verschijnt de wulpse Morgan, die haar zinnen heeft gezet op de supersterren uit de filmindustrie, ook in de Stad van de Engelen. Zonder blikken of blozen gooit de jonge vrouw al haar charmes in de strijd om de beroemdste mannen en vrouwen in Hollywood tussen de lakens te krijgen.

Niets is echter wat het lijkt.

“Vierentwintig jaren telt ons bestaan sinds vandaag. Een leven dat voor driekwart is gevuld met eenzaamheid, verdriet, pijn en wreedheden die ons voorgoed hebben getekend. De diepste littekens zijn echter onzichtbaar voor het oog. Ze zijn in onze zielen gekerfd, net als onze wrok.”

Twee vrouwen met een verleden en een onstilbare wraakzucht.
Hollywood zal nooit meer hetzelfde zijn.

Literaire thriller
JHB
01 oktober 2020
01 oktober 2020

Reacties op: Waar de wolken eindigen