Een leven geleden

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 44 Favoriet 4 Recensies 17
Feelgood Spots 1   Topics 0

1972 is het jaar dat voor de 22-jarige Sarah Miller opnieuw alles voorgoed verandert.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
Worstelend met verschrikkelijke gebeurtenissen uit haar jeugd besluit Sarah de zomer door te brengen op Gasparilla Island, een vredig en rustiek barrière-eilandje in de Golf van Mexico. Op een dag ontmoet ze Evan Bennett; een aantrekkelijke advocaat die na een onbekommerde jeugd een gouden toekomst tegemoet gaat bij het advocatenkantoor van zijn steenrijke ouders.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
Ondanks hun compleet tegengestelde levens ontstaat algauw een bijzondere liefde tussen beiden. Terwijl de zomer op zijn eind loopt en de dag dat Sarah het eiland zal verlaten snel dichterbij komt, beginnen beiden te beseffen dat ze niet meer zonder elkaar kunnen.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
Het leven heeft echter andere plannen met hen.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
Vier decennia later bewijzen Sarah en Evan dat liefde een blijvende kracht kan zijn die levens voor altijd met elkaar verbindt. Echter niet op de wijze zoals ze in de zomer van 1972 droomden.⁣⁣⁣
⁣⁣⁣
En alweer heeft het leven andere plannen met hen…⁣⁣⁣

Romantiek
Romantiek