Zon van de nacht

Gelezen 29 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 37 Favoriet 1 Recensies 18
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0
Tijdens een winterse nacht verliest een jonge vrouw ogenschijnlijk door een auto-ongeluk haar geheugen waardoor ze noodgedwongen een nieuw bestaan moet opbouwen in het barre noorden van Idaho.

Geplaagd door afschuwelijke nachtmerries, morbide gedachten en een stem in haar hoofd, begint Madeline gaandeweg steeds meer te beseffen dat ze allerminst de vrouw is die zijzelf, en met name haar nieuwe omgeving, denkt te zijn.

Wanneer de door haar ingehuurde privédetective ontdekkingen doet over haar nachtmerries en vervolgens over haar leven vóór het ongeluk, blijkt dat zij haar verleden niet met zijn hulp heeft gevonden, maar dat het verleden haar nooit uit het oog heeft verloren.

Dat verleden maakt Madeline duidelijk dat ze nog steeds een beslissende rol speelt in een levensgevaarlijk plan om de naderende dreiging van wereldwijde conflicten en chaos af te wenden.

Weigeren is een optie. Behalve als bepaalde personen uit Madeline’s nieuwe leven haar echt dierbaar zijn…

Literaire thriller
Madeline Dawson (1)
JHB
04 juli 2018
03 juli 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jerrad Hoff

Reacties op: Zon van de nacht