Een leven lang

Brianna, dochter van Sarah Miller, en in navolging van haar moeder een van de meest geliefde auteurs van de wereld, leidt met haar man Jake en hun drie jonge kinderen een droomleven aan de prachtige, landelijke oostkust van de VS.⁣

Op een schijnbaar fraaie dag komt aan dat droomleven onverwachts een eind en wordt de ergst denkbare nachtmerrie de nieuwe realiteit. De hartverscheurende gebeurtenissen zetten niet alleen haar bestaan volledig op zijn kop, maar brengen Brianna ook aan de rand van de afgrond.⁣

“In de stilte van de nacht lijkt het verdriet het grootst.⁣
Net als de alsmaar terugkerende vraag dan het hardst klinkt. Een antwoord heb ik echter nog steeds niet.⁣
Ik heb echt geen idee wat ik met mijn leven aan moet.”⁣

Dan, op een allesbepalend moment, kruist Hollywoodster Ethan Hunter, berucht om zijn onberekenbare gedrag en talrijke kortstondige relaties, Brianna’s pad.⁣

Als ze iemand niet in haar leven kan gebruiken, dan is het wel een man als Ethan... ⁣

Recensies (19)

Meer recensies

Is Een leven lang het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een leven lang