Bijzonder verhaal op haar eigen manier

Linda 02 november 2020
Ik hou je vast was een fijn boek om te lezen. Het is geen standaard feelgood roman doordat er toch wel een onderwerp in voorkomt waar ( volgens mij) een taboe op zit. Naarmate het verhaal vordert leer je Millie en Ethan beter kennen en snap je ook waarom Ethan zo afstandelijk doet. De beschrijving van de plekken waar ze komen zijn weer erg levendig beschreven en dat geeft de boeken van Marina net dat beetje extra. Vaak kiezen de auteurs om het verhaal af te laten spelen in het land waar ze zelf vandaan komen maar dat is hier niet zo. Je merkt gewoon de liefde die ze heeft voor Londen ( en Zuid-Frankrijk).
De opbouw van het verhaal is goed en de hoofdstukken en zijn niet te lang en worden zowel vanuit Millie haar gevoel als dat van Ethan geschreven waardoor het verhaal niet langdradig wordt. Het plot is net niet zoals je normaal verwacht bij een Feelgood roman maar het past absoluut bij het verhaal.

Meer recensies van Linda