Je blijft lezen, heerlijk boek!

Linda82 14 juni 2020
Genoten van dit derde deel van de redwoord-serie. Wat een heerlijke serie!

In dit deel word je meegenomen in het leven van dierenarts Drake die zich afzondert sinds de dood van zijn vrouw Heather 4 jaar geleden. Hij is verslagen door haar overlijden.
Dankzij Zoë, de dierenverzorgster in de dierenkliniek en de beste vriendin van zijn vrouw, weet hij zich er door heen te slaan.
De afgelopen maanden is er iets veranderd, Drake voelt alsof hij opnieuw begint te leven, opnieuw kan lachen, dingen bewuster waarneemt.

Wat een mooi en ontroerend verhaal over Drake en Zoë. Maar vooral ook het verdriet van het verliezen van je geliefde en je dan vervolgens weer openstellen voor een mogelijke nieuwe liefde.
Je wordt meegenomen in de moeilijke beslissingen en hobbels die ze moeten nemen om hun geliefde vrouw en beste vriendin niet te vergeten of weg te zetten.

Ondanks dat het best een emotioneel onderwerp is, is het verhaal vlot geschreven. Het verhaal pakt je en je blijft doorlezen totdat het boek uit is. Ik heb genoten van de eerste tot de laatste bladzijde.

Ook zo leuk dat de verhaallijnen van de twee andere broers Cade en Flynn verder worden uitgewerkt in dit boek. Dit deel is prima te lezen als je de eerdere delen niet hebt gelezen, maar natuurlijk zonde om de eerdere delen niet te lezen .

Meer recensies van Linda82