Smaakt naar meer

lisetteverboom 07 december 2022
Voor het OERgezellig boekenlab mocht ik De rest van de waarheid van Jagritta Olthof lezen. Bedankt daarvoor!

Het was het eerste boek dat ik van Jagritta las.

Het verhaal gaat over Charlotte (Pip) die wakker wordt op een plek waarvan ze niet weet hoe ze daar gekomen is en dan blijkt ook nog haar vriendin te zijn vermoord. Tijdens haar zoektocht naar de waarheid ontmoet ze meerdere mensen van wie sommige een dubbele agenda blijken te hebben en eigenlijk weet je soms niet eens zeker of het verhaal van Charlotte wel klopt. Doordat er zoveel mensen in voorkomen vond ik het soms wat oppervlakkig overkomen. Daar staat tegenover dat het plot steengoed is, de ontknoping zag ik niet aankomen. De thema’s die erin voorkomen zijn eigentijds en realistisch.

Nu ik dit boek heb gelezen wil ik ook graag het eerste boek van Jagritta lezen, dit smaakt naar meer!

Meer recensies van lisetteverboom