Mikayla on Tour: fijn boek!

lisetteverboom 20 februari 2022
Voor het OERgezellig boekenlab mocht ik Mikayla on Tour lezen van Marisa Koopman. Marisa is een pseudoniem voor een schrijfster die al meerdere boeken op haar naam heeft staan.

De cover is aantrekkelijk en nodigt uit tot lezen. Het binnenwerk is netjes. Het verhaal is geschreven in de eerste persoon.

Als Mikayla zonder werk komt te zitten gaat ze aan de slag als reisvlogger. Mikayla gaat op reis naar verschillende bestemmingen en vlogt hierover. Ook als lezer kom je leuke feitjes te weten over verschillende plaatsen. Tijdens haar reizen ontmoet Mikayla verschillende mannen die niet allemaal het beste met haar voorhebben, maar gelukkig ook hele leuke mensen. Ook neemt ze de lezer mee in haar onzekerheid over haar huidprobleem.

Hoewel vooral de gedachten en overpeinzingen van de hoofdpersoon soms wat gekunsteld op me overkomen, is het verhaal verder aantrekkelijk en nodigt uit tot verder lezen. De omgeving waar de situaties zich afspelen worden goed omschreven, als lezer reis je daardoor echt mee met Mikayla. Het is een fijn boek om mee te kunnen ontspannen.

Meer recensies van lisetteverboom