Meer van verwacht

lobke-okkes 01 januari 2022
Ik had zoveel zin om dit boek te lezen. De cover trok me erg aan omdat het er vrolijk uit ziet en omdat de samenvatting me aansprak. Elk hoofdstuk wordt geschreven vanuit een ander personage, maar ik had dat echt voor een hele tijd niet eens door. Misschien dom van mezelf, maar ik kon al die meiden niet uit elkaar houden op de een of andere manier. Er komt een paar keer in voor dat een deel van een vorig hoofdstuk opeens ergens staat en waardoor je dus een deel mist. Later kwam ik erachter dat daar dus een oplossing voor is, maar het verpestte mijn ervaring wel erg. Erg chaotisch allemaal, wat ik erg jammer vind. Het idee is leuk, maar de uitwerking had voor mij beter gekund.

Meer recensies van lobke-okkes