Tegenvaller

lobke-okkes 26 oktober 2021
Dit is mijn eerste Karin Slaughter ervaring. Ik had al heel veel goede verhalen gehoord van haar boeken, maar eerlijk gezegd vond ik dit boek ontzettend tegenvallen. Aan het begin kwam ik goed in het boek en las het lekker door. Ik las er makkelijk doorheen en vond de schrijfstijl fijn. Het onderwerp sprak mij aan, maar opgegeven moment werd het ontzettend langdradig. Je krijgt veel te veel informatie over dingen wat niet van waarde is voor het boek. De personages zijn wel goed uitgewerkt, soms ook een beetje too much naar mijn mening. Met de terugblikken aan het begin van het boek zat ik er goed in, maar dat was maar even. Een paar keer eraan getwijfeld om gewoon te stoppen, maar toch verder gelezen. Het plot vond ik erg voorspelbaar en er zat voor mij totaal geen spanning in het boek. Al met al geen goede eerste indruk van Slaughter. We gaan het nog maar een keer proberen met een ander boek, maar voor nu eerst even wat anders.

Meer recensies van lobke-okkes