Niemand zoals jij

lobke-okkes 02 november 2021
3,5 sterren.

Dit is het derde boek van een serie, wat ook wel makkelijk los van elkaar te lezen is. Toch is het wel leuk als je het op volgorde leest, omdat de personages van de vorige boeken er ook wel in voorkomen. In dit boek had ik dat wel een stuk minder dan in het tweede deel. De eerste twee delen vond ik ontzettend leuk en ik heb daar ook zo erg van genoten, maar deze vond ik een beetje tegenvallen. Alsnog ga je als een speer door het boek heen, mede door de humor en de fijne schrijfstijl van Kyra Rutgers. Ik vond het minder feelgood dan de andere delen. Het gaat meer om de relatie problemen die de hoofdpersoon Lisa heeft met haar vriend. Het is minder zomers en zonnig, maar daarentegen heb ik alsnog wel genoten van het boek. Jammer dat ik het boek geen 3,5 sterren kan geven, want dat had het van mij gekregen.

Meer recensies van lobke-okkes