zomers boek

Lonneke 19 maart 2024
Ik kan wel zeggen dat ik fan ben van de boeken van deze schrijver en dat ik vol ongeduld wachtte tot de 21ste dat het zou uitkomen. Maar toen zag ik dat het ebook er al was en heb ik het meteen gekocht! Ik heb alle vorige recensies gelezen en ik kan me er alleen maar bij aansluiten: dit is echt weer een goed boek! ik waande me midden in de zomer, met veel zon, een zacht briesje, bootjes en water. Echt een leuke setting. Het verhaal zelf is behoorlijk sinister, althans hoe verder je in het boek komt. Ik dacht wel even te weten hoe het allemaal in elkaar stak maar ik bleek het behoorlijk mis te hebben. Wat een geweldige plottwist! die zag ik niet aankomen en het was zo mooi dat ik zowat ieder ander personage begon te verdenken. Niet dus. Dit was dus echt Jansma op haar best om het zo maar te zeggen! Een lekker boek om lekker in de zon te lezen!

Meer recensies van Lonneke