Is je broer ruilen wel zo'n goed idee?

Loutjetimmer 06 augustus 2019
Ik hoor vaak in huis: ik wil een andere broer, had ik maar een zusje, enz. Dus toen ik dit boek bij de nieuwe aanwinsten zag staan, moest ik hem gewoon meenemen.

Het verhaal gaat over Jelle die gek wordt van zijn oudere broer Ted. Als Jelle een advertentie ziet om zijn broer te ruilen op het internet, twijfelt hij geen moment. De volgende dag staat er al een nieuwe broer voor de deur van de website BroerZus Ruil. Alleen is deze broer wel anders dan hij had verwacht. Jelle besluit een nieuwe broer aan te vragen maar bij elke broer die gestuurd wordt is of gaat er wat mis. Is het wel zo’n goed idee om je echte broer te ruilen? Want je eigen broer kent je door en door.

‘Wat een grappig boek’, zei mijn jongste zoon. ‘Het is toch niet altijd makkelijker en leuker als je je eigen broer ruilt’. En daar hebben we het met zijn drieën nog even over gehad nadat we het boek uit hadden.
Ze kunnen niet met en niet zonder elkaar ❤️ Leuk en grappig verhaal en herkenbaar.

Meer recensies van Loutjetimmer