#Lief, titel klopt niet helemaal met het verhaal

Loutjetimmer 26 oktober 2019
Voor de Hebban leesclub mocht ik #Lief lezen.

Flo en haar man Jaime zijn uit elkaar en hebben een zoon Sebastiaan. De communicatie tussen Flo en Jaime verloopt alles behalve soepel. Ook op haar werk gaat het niet goed. Ze zit niet goed in haar vel. Gaandeweg kom je erachter wat er gebeurt is in het verleden en waarom er een afstand is ontstaan tussen Jaime en haar. Het verhaal begint met een begrafenis waar Flo met haar beste vriend Sam is. Vanuit daar gaat het begin alle kanten op. Het is moeilijk om vast te houden. Na een kwart gelezen te hebben kom je in het verhaal en dan wil je het boek ook uitlezen.

Bij de titel #Lief verwacht ik dat er ook dat deze hashtag met het verhaal te maken heeft (zoals social media) maar dat is niet het geval. Waarom voor deze titel gekozen is, ben ik wel benieuwd naar. Ook valt het boek onder het genre 'Feelgood', zelf zou ik dit boek daar niet in plaatsen.

Meer recensies van Loutjetimmer