Goed tegen kwaad voor voetbal liefhebbers

Majonne 11 december 2019
Heel eerlijk, mijn eerste gedachte bij dit boek...
"Weer een bekend persoon dat zo nodig een boek moet schrijven, een stripboek dit keer."
Maar het is leuk, een modern stripboek met een superhelden team, waarin ieder gebruik maakt van zijn eigen talenten. Christiano Ronaldo wordt toegevoegd aan het team als voetballer.
Het is het klassieke stripverhaal van goed tegen kwaad en doet hierbij denken aan de klassiek comics als Marvel, DC en het, bij mijn kinderen populaire, Teen Titans Go!
Is het een sterk verhaal, natuurlijk niet, het is een classic comic. Het past prima bij de eerder genoemde reeksen. Is het een aantrekkelijk boek? Absoluut! Ik legde het als proef neer in de schoolbieb en dan willen kinderen het zeker lezen. Vooral de jongens.
Het is kleurrijk, met moderne snelle tekeningen. Leuke, grappige superhelden en slechteriken. Het is op mooi papier, stevig en mat, in een prettig formaat.
Als je een kind hebt dat houdt van voetbal en strips, dan is dit een aanrader.

Meer recensies van Majonne