Striker Force 7 #2

Striker Force 7 #2

Junior   Topics 0

Superheld Ronaldo is terug!

Maar weinig mensen kennen Striker Force 7, en dat is ook de bedoeling. Striker Force 7 – of SF7, zoals ze zichzelf meestal noemen – is een topgeheim agentschap dat onze planeet beschermt tegen monsters, criminelen, aliens, intergalactische dreigingen en op z’n tijd een kwade genius die de wereld wil veroveren.
Onder de radar blijven is er niet gemakkelijker op geworden sinds de wereldberoemde Ronaldo zich bij de gelederen van Striker Force 7 heeft gevoegd. En alsof dat nog niet lastig genoeg is, heeft de kwaadaardige organisatie Rode Kaart een manier gevonden om elke stap die de agenten van Striker Force 7 zetten te traceren. Ronaldo en zijn superheldencollega’s zullen alles op alles moeten zetten om Rode Kaart te slim af te zijn…
Striker Force 7 #2 is het tweede deel in de geautoriseerde serie graphic novels waarin Ronaldo zijn twee grote liefdes combineert: voetbal én superhelden. Smullen voor fans van voetbal en strips – ook de kinderen die moeilijker aan het lezen te krijgen zijn.

Kind & Jeugd
Van Holkema & Warendorf