Ik ben...

Shana 18 mei 2023
Ik ben... Sam Bettens
Ik zou mezelf niet een grote fan van K's choice noemen maar toen ik hoorde dat Sarah naar Sam ging fascineerde het me. Het plaatje klopte gewoon beter en toen ik achteraf de aflevering met Sam Bettens in het huis had gezien had ik bewondering voor hem als persoon gecreëerd wat een liefdevol open persoon zonder hoge sterallures.
Dit komt hier ook weer voor in zijn boek, hij leeft voor zijn muziek en carrière maar nog veel meer voor zijn familie. De stoere buitenkant is een groot contrast met de warme binnenkant. Hij vertelt zo warm over hoe alles begon, zijn liefde voor muziek en zijn teamwork met zijn broer Bart en de enorme liefde voor zijn vrouw. Sam is gewoon iemand die je in je vriendenkring wil hebben, een heel aangenaam persoon. Het boek is een levensverhaal (verwacht niet heel veel diepgang), het leest heel gemakkelijk en het is zeker de moeite waard als je dieper wil graven dan K's choice.

Meer recensies van Shana