Hartverscheurend mooi!

Margo 16 november 2019
In dit verhaal leren we Ella kennen, een alleenstaande moeder die een B&B runt. Ze heeft 2 kinderen, waarvan eentje heel erg ziek word. Haar broer zit in het leger en vraagt haar om te schrijven naar zijn beste vriend aangezien hij niemand anders heeft. Ella besluit dit te doen en zo is dit het begin van een hartverscheurend verhaal.

Ik wil even zeggen dat ik dit boek in één ruk heb uitgelezen, wat mooi! Dit boek heeft me laten huilen! En ik huil niet zo snel bij boeken, dus dat wil wel wat zeggen. Rebeccah snijd enkele heftige thema’s aan, maar zonder te overdrijven. Het verhaal gaat nergens vervelen.

Ik vond alle personages heel sterk en levendig neergezet. Je kon niet anders dan met allemaal meeleven en in je hart sluiten. Ik vond het ook bijzonder leuk hoe Rebeccah Beckett heeft neergezet. Ze koos ervoor om hem niet als een gladde jongen neer te zetten. Nee, Beckett is eerder asociaal en afstandelijk en zeker niet perfect. Ik vond dat dit hem echter maakte.
Een toegevoegde waarde vond ik ook de brieven die we lezen tussen de twee. Ze zijn echt prachtig!

Wat een hartverscheurend prachtig boek was dit! Zeker een aanrader als je houd van een romantisch en emotioneel boek. Ik kan met mijn hand op het hart echt zeggen dat dit by far, het beste boek is die ik in 2019 heb gelezen. Ik wil daarom ook heel graag Z&K bedanken voor het opsturen van het boek. (ik won dit boek namelijk via een facebook actie). Dankjewel!

Meer recensies van Margo