Raakt me!

Margo 10 juni 2020
Raak me. Niet. Is een boek die mij direct aansprak. Eerst een vooral vind ik de cover heel mooi! De flaptekst beloofd ook heel wat.
In dit verhaal leren we Sage kennen. Ze is verhuisd naar Nevada met niet meer dan een busje waar ze in slaapt. Ze liet alles en iedereen achter om een nieuw leven te beginnen. Direct is duidelijk dat Sage in het verleden iets moet meegemaakt hebben waar ze voor vlucht.

Ik vond het heel mooi hoe Kneidl het verhaal heel erg geheimzinnig houd waardoor je als lezer zelf al een beetje puzzelt naar wat er kan gebeurd zijn. Langzaamaan word duidelijk wat er aan de hand is. Kneidl snijdt enkele heftige onderwerpen aan. Natuurlijk is liefde ook een thema in dit boek.

Wat ik ook leuk vond is dat ik mij met de hoofdpersonages Sage en Luca verbonden voelde. Ik heb het gevoel dat ik ze ken. Beiden maken ze een mooie ontwikkeling door in het verhaal. Ik ben ook fan van de manier waarop Kneidl de relatie tussen Sage en Luca heeft neergezet. Het gaat heel langzaam, maar dit past ook heel goed bij het verhaal.
Maar wat een einde! Het boek eindigt met een enorme cliffhanger!

Kortom ik vond dit een heel mooi boek en zal zeker het vervolg deel lezen!

Meer recensies van Margo