Geestelijke movie en mind fuck

MarianneSwinkels 27 oktober 2021 Auteur
Charlie is een studente aan de universiteit. Haar leven gaat niet over rozen. Op jonge leeftijd verloor ze haar ouders en onlangs werd haar beste vriendin, Maddy, het derde slachtoffer van de zogeheten Campus Killer. Om tot rust te komen besluit Charlie een time-out te nemen en terug te gaan naar haar oma in Ohio.
Josh biedt Charlie een lift aan - hij gaat immers ook terug naar huis om voor zijn vader te zorgen. Maar is Josh wel te vertrouwen? Door Charlie's psychische problemen kan ze geen onderscheid meer maken tussen de realiteit en haar persoonlijke, geestelijke movies.

Mijn persoonlijke mening:
Ik moest erg wennen aan de schrijfstijl dit ivm de realiteit en Charlies' movies, maar toen ik in het verhaal zat kon ik het boek moeilijk wegleggen. Ik bleef me continu afvragen hoe het nu eigenlijk zit. Ik werd niet teleurgesteld.

Meer recensies van MarianneSwinkels