Wat een plot!

MarjaBoomstra 08 januari 2023 Auteur
Wat gebeurt er als je 14-jarige kind niet thuiskomt. Jawel, een nachtmerrie. En als dan jouw grote liefde uit je leven opeens weer verschijnt en ontdekt dat het vermiste kind zijn dochter is, dan zijn de rapen helemaal gaar. Marijke Witman neemt een duikvlucht in de levens van verschillende personen rondom de vermiste Tess. De gedachten van Tess' moeder, haar vader, haar broer, haar eerste vriendje en de rechercheur worden op een knappe manier weergegeven. Aanvankelijk dacht ik dat alles van meet af aan duidelijk was. Dat vond ik wat jammer. Ik had iets meer in het duister willen tasten (maar dat is mijn mening). Toch wilde ik wel steeds doorlezen, ik werd geboeid door de personages en de beslissingen die ze maakten en dus hield het verhaal me bezig. Op het eind werd ik blij verrast. Ik zag het geniale plot totaal niet aankomen. Heel knap gedaan! 4,5*

Meer recensies van MarjaBoomstra