All The Feels

Marjolein Mous 24 april 2018
Tamara neemt je mee in een bijzonder verhaal Lily is namelijk een tiener waar we ons allemaal in herkennen maar deze tiener heeft helaas kanker. Je word meegenomen in het leven van Lily die eindelijk op het punt staat haar dromen waar te maken maar dan verandert haar hele leven opnieuw. Ook word je meegenomen in het leven van Jim een jongen met een doel vanuit het verleden die weer voor een nieuw gevecht komt te staan. Doordat je ook vanuit zijn oogpunt kijkt kom je eigenlijk in een tweestrijd te staan.

De emoties in dit boek vlogen me echt om de oren

Ik heb enorm genoten van het boek en het staat zeker in mijn favorieten van boeken met dit onderwerp. Hou je dus van drama met een humoristisch en vooral heel mooi randje mag je dit boek zeker niet laten liggen.

Meer recensies van Marjolein Mous