geen recensie maar een mening

Marjolein Schut 01 december 2019
geen recensie maar een mening hier, ik ben dol op de boeken van Michael Berg vanaf de allereerste al een trouwe lezeres en nu voor het eerst 1 geluisterd....
Ik weet niet of het daaraan ligt maar ik ben niet echt enthousiast, sorry Michael! De stem is op zich heel prettig maar irriteerde af en toe toch (vooral als ze als de moeder sprak, dus dat deed ze juist wel goed dan ;)
Ik vind de hoofdpersoon een zeurpiet die mij te vaak dezelfde woorden en zinnen herhaalt, te vaak huilt, te vaak tranen voelt branden en te vaak slikt. De beschrijving van de omgeving van Frankrijk is (uiteraard) weer niets mis mee, je voelt de zon bijna branden op je eigen huid en het uitzicht wil je zo zelf hebben! Ik zou zeggen begin als je nog nooit iets van Michael Berg gelezen hebt met 1 van zijn andere boeken, Meisje op de weg, Broertje en Heller! Toppers! Of de serie met Chantal Zwart, ook erg fijn!

Meer recensies van Marjolein Schut