Lees goed weg

Marjolein1203 22 oktober 2019
Het boek leest als een trein. Kluun laat zich op schrijversvlak van zijn beste kant zien. Helaas wordt het gevoel over het boek een stuk minder als je weet dat Kluun het boek semi autobiografisch heeft geschreven en dat het allemaal vrij onduidelijk is hoe de vriend, waarop dit boek is gebaseerd, erin staat. Dat maakt het direct een stukje minder. Vandaar niet de volle 5 maar 4 sterren. Want verder had het boek alles, sex drugs (heel veel drugs) en rock and roll (in de vorm van techno en house dan). Een boek wat zowel ik als mijn man prima kan lezen, echt genderneutraal en dat is nu natuurlijk ook helemaal hip.
Ik lees alles wat Kluun schrijft en dat zal niet veranderden, ondanks het feit dat hij qua mens, me niet pakt.

Meer recensies van Marjolein1203