Minder dan HEX

Marjolein1203 22 oktober 2019
Helaas kon mij Echo minder bekoren dan HEX. Wellicht heb ik de boeken te snel achter elkaar gelezen. Waar ik bij HEX in een soort volledige extase verkeerde bij het lezen van het boek, alle zinnen, alle woorden tot me wilde nemen, was dit bij Echo anders. Ik merkte dat ik stukken ging overslaan en niet echt gefocused aan het lezen was. Dit kwam zeker niet door het proloog, die me kippenvel gaf. Dit kwam ook niet door de schrijfstijl, want deze was vlot en met tijd en wijlen echt heel erg knap (zinsopbouw voornamelijk). Ik denk dat het kwam omdat het bergbeklimmen gewoon minder mijn ding was. Nu zijn heksen ook niet echt mijn ding, maar HEX had echt verschillende elementen in het boek, dat vond ik bij Echo minder. Desalniettemin blijft Thomas 1 van mijn absolute lievelingsschrijvers en hoop ik dat zijn volgende boek een onderwerp heeft wat me meer pakt.

Meer recensies van Marjolein1203