Meer dan woorden alleen

29 september 2019
Een boek dat zoveel meer vertelt dan de woorden alleen. Lindsey, de ik-persoon is een succesvol actrice en ze doet er alles aan haar hele leven onder controle te houden. Dat lukt haar aardig, totdat ze Nick ontmoet. Als lezer zie je dan de eerste barstjes verschijnen in haar masker: zo is haar zusje Abigail vermist en is ze gekwetst. Ze blijft uit alle macht acteren, ook tegenover Nick, maar je voelt haar kwetsbaarheid. Ze is erg goed neergezet: je leeft met haar mee en ergert je ook aan haar geslotenheid zonder dat je begrijpt waarom. Dat betekent dat de auteur de lezer raakt. Ik kon het boek lastig wegleggen en het was dan ook zo uit. Er zit een hoop diepgang in, liefde, seks, beetje humor. Ik heb van het boek genoten!

Meer recensies van