Kerst gevierd

22 oktober 2019
Ik heb zojuist al een beetje kerst gevierd. In de sneeuw. In Schotland. Bij een hele gezellige maar absoluut zeer reëel neergezette familie. Voor het eerst in lange tijd komen de drie zussen Hannah, Beth en Posy weer bij elkaar met de kerst en wel bij hun ouders in de Schotse Hooglanden. Hannah neemt een geheim mee, Beth vindt veranderen moeilijk en Posy ontmoet iemand die alles lijkt te doen veranderen. Maar dat is niet alles van dit verhaal. Want er is een verleden dat nog altijd een grote stempel drukt op het nu en het lijkt erop dat dat niet langer genegeerd kan worden. Het boek kent diepgang, ontroering, herkenbaarheid, liefde en sfeer, maar ook de moeilijke dingen van het leven. Je kan het niet meer wegleggen. Wat een aanrader weer van deze auteur!

Meer recensies van