Leuk als souvenir aan Texel, niet gedenkwaardig

Mary 02 augustus 2020
Ik heb dit boek tijdens mijn vakantie op Texel gekocht als souvenir. Ik had gehoopt wat leuke verwijzingen terug te vinden naar plekken waar ik was geweest icm met een goed boek, maar Texel als plek was een bijzaak in dit boek. De verwijzingen die gedaan werden, waren in ieder geval wel herkenbaar. Ik vond het een prima weglees-boek, maar verhaaltechnisch was er in mijn ogen veel mis. Veel taal- en drukfouten in de druk die ik heb gelezen. De moorden zijn bloederig en interessant maar de opbouw van het mysterie en de uiteindelijke ontrafeling van het plot helemaal niet. Er wordt onnodig gebruik gemaakt van aanvullende personages, details/vakjargon en seks. Leuk om gelezen te hebben, maar ik ga niet verder met deze serie.

Meer recensies van Mary