vipster

Maxi mini bieb Aurora 09 augustus 2020
Titel van het boek: Isthar Roodrug en het lot van de wereld
Auteur: Peter van Rillaer
Omschrijf het boek in een paar woorden:
Dit geweldige avonturenverhaal met een ouderwetse vleug er doorheen en goede en vlotte leessnelheid die ervoor zorgt dat je goed in het verhaal opgaat. De namen die in dit boek gebruikt worden, komen regelrecht uit de oudheid. Hierdoor herken je de meeste namen wel en weet je ook ongeveer hoe die persoon behoort te zijn.
Door dit te doen, kan de schrijver zich meer op wereld richten waar het verhaal zich in afspeelt. Dit doet hij zo goed dat het geen afbreuk doet aan het verhaal.
Je volgt het verhaal van Isthar de Amazone, die als huurmoordenares haar deel levert aan de maatschappij van de Amazones. Haar nieuwste opdracht leidt tot een grote tweestrijd tussen haar werk en de Amazones.
Kortom, als je van avonturenverhalen met een vleugje magie houdt met een goede leessnelheid, is dit een aanrader.
Het gebruik van de Vlaamse schrijftaal is misschien even wennen als je dit niet gewend bent, maar ik ondervond het niet als storend.

A) Algemene waardering van het boek; (1= slecht/10=super goed)
B) De schrijfwijze van het Boek; (1=niet te volgen/10= zeer meeslepend)
C) Waardering v/d illustratie`s; (1=helemaal niks/10=uitmuntend)
D) Zou je dit boek bij anderen aanraden; (1=nee /10= aanrader)
Eind cijfer (A+B+C+D / 4 = ). 29/4=7.2
Je Eigen naam: stef knops