schrijver vd maand bij de maxi minibieb aurora

Maxi mini bieb Aurora 29 november 2022
Titel van het boek; The seer`s premonition ( bones & omen)
Auteur; Ursula
Achterflap;
A Seer, travelling where she is needed, temporarily resides in the city of Paris. Following the calling from an ominous foretelling, she heads to the far north. Only this time, her role involves more than just delivering a premonition.

Algemene waardering van het boek; (A)1= slecht/10=super goed)
De schrijfwijze van het Boek; (B)1=niet te volgen/10= zeer meeslepend)
Cover en achterflap; (C)1=helemaal niks/10=uitmuntend)
7,5
Personages:; (D)1 onbegrijpelijk/ 10 bijna levend)
Zou je dit boek bij anderen aanraden; (E)1=nee /10= aanrader)
7,5
Eind cijfer (A+B+C+D+E / 5 = ). 37/5= 7.4

Persoonlijke Mening;
je merkt echt aan de hand van de schrijfwijze die wie het geschreven heeft, de twee verhalen hebben echt de vinger afdruk van Ursula Visser. Het boek bevat twee verhalen die toch een mooie connectie met elkaar hebben.
De verhalen spelen zich af in de tijd dat de vikingen het voor het zeggen hadden met hier en daar een hint richting het christendom. Buiten dat het boek niet al te dik is, lees je het zo uit omdat je wilt weten hoe het afloopt. Of dit ook het einde is moeten we afwachten want het einde roept na een nieuw boek.

Meer recensies van Maxi mini bieb Aurora