schrijver vd maand bij de maxi minibieb aurora

Omschrijf het boek in een paar woorden:
ben geddeltelijk begonnen met lezen van dit verhaal toen het nog in stukken online werd gezet. Nu heb ik de Ebook versie in keer kunnen lezen ,wat het lezen stukke aangenamer maakt. Het boek is ook als paperback te krijgen.
Wat een heerlijk verhaal met best wel grappige vervloeking. Marlan het hoofdpersonage was ooit een man die vervloekt is om als lelijke tuinkabouter door het leven te gaan, als niemand na hem kijk kan hij gewoon bewegen in zijn kleine kabouter lichaam. Marlan komt er achter dat er iets niet in de haak is en moet zijn vervloeker er van zien te overtuigen, dit levert een apart verhaal op. Vooral omdat hij niet vrij is te bewegen of te praten als iemand na hem kijkt.
Zeker een verhaal wat je gelezen moet hebben, vooral als iets met fantasy of tuinkabouters hebt.
A) Algemene waardering van het boek; (1= slecht/10=super goed)
B) De schrijfwijze van het Boek; (1=niet te volgen/10= zeer meeslepend)
7,5
C) Waardering v/d illustratie`s; (1=helemaal niks/10=uitmuntend)
6,5
D) Zou je dit boek bij anderen aanraden; (1=nee /10= aanrader)
7,5
Eind cijfer (A+B+C+D / 4 = ). 28.5/4=7.1