De sterrenhemel boven Ferry Lane

Melissa Versluis 31 maart 2022
Na Welkom in Ferry Lane lezen we nu deel 2 vanuit het perspectief van Star, de goede vriendin van Kerensa. Ik moest weer even inkomen, maar dankzij de beeldende manier van schrijven zag ik de Ferry Lane al snel weer voor me.

Star is een jonge alleenstaande moeder die struggled met haar liefdesleven maar ook met de relatie met haar moeder. Nadat Jack terug is gegaan naar New York en onbereikbaar is, weet Star hem maar moeilijk uit haar hoofd te krijgen. Totdat Conor, Franks neef, voor een tijdje naar Hartmouth komt. Ze lijken elkaar wel gevonden te hebben. Als Star zwanger blijkt te zijn, is ze dolblij dat ze nog een tweede kindje mag krijgen, maar is Conor wel de ware?

May weet weer een heerlijk sfeertje neer te zetten. Een echte feelgood vol alle liefdesperikelen. Zowel die van Star als die van haar medebewoners in Hartmouth. Op een luchtige manier weet ze ook wat moeilijkere onderwerpen aan te snijden. De koppeling aan het eind met Cockleberry Bay vond ik ook erg leuk, want die serie heb ik ook verslonden!

Meer recensies van Melissa Versluis