Twisted lies

Michaela1981 04 mei 2024
Twisted lies is het 4 de boek van de twisted series van Ana Huang. Er staat wel wat expliciete intiemscenes in maar valt heel erg mee. Je kan hem apart lezen maar als je iedereen wilt kennen raad ik aan om ze allemaal te lezen.

Stella is een lief, schuchter en introverte jonge dame, ook al is ze populair op sociale media. Een bedreiging uit haar verleden drijft haar in de armen van een gevaarlijke man. Ondanks dat is hij de enige die haar passie, beschermd en echt gewild laat voelen.

Christian is een heel charmante maar dodelijke man die slim genoeg is om dit te verbergen. Ondanks dat hij niet geloofd in liefde voelt hij wel een aparte aantrekkingskracht naar de vrouw die net onder hem woont.

De auteur heeft door dit boek een perfect einde gemaakt aan de serie. Alles komt heel goed overeen, gevoelens, karakters en gebeurtenissen.

Ik heb ook van dit boek enorm genoten, toffe schrijfstijl en spannend met een vleugje humor. Ik kan deze alleen maar aanraden.

Meer recensies van Michaela1981