Onverwacht toch spannend

mick dubois 26 april 2020
Als Ellie’s man samen met een haar onbekende vrouw omkomt bij een verkeersongeval, denkt iedereen dat hij een verhouding had met haar. Ellie weigert echter om dat te geloven en gaat obsessief op zoek naar bewijzen. Ze werkt zichzelf naar binnen bij het party bedrijf van Milena. Maar hoe kun je bewijzen dat iets niet heeft plaats gevonden? Haar vrienden worden dan ook steeds bezorgder. Wat er uiteindelijk aan het licht komt, had ik nooit verwacht.
Normaal gezien ben ik echt niet dol op de boeken van Nicci French. Ik vond ze vaak langdradig en pretentieus. Ook hier komt het verhaal slechts langzaam op gang, maar dan werd het geheel onverwacht toch nog heel spannend. Misschien dan toch nog eens een ander boek van hen proberen

Meer recensies van mick dubois