Met heel veel plezier gelezen

MikoDeHaas 22 april 2024
Eerst zat ik op een moord of zo te wachten. Die kwam niet. Dat had ik misschien kunnen weten, want er staat literaire thriller op. Ondanks het ontbreken van een goeie moord, waar ik dus wel van houd, was ik snel gegrepen door het verhaal. Dat had met de prettige schrijfstijl te maken, maar niet alleen. Je wilt gewoon weten wat daar aan de hand is. Opgesloten zitten in een kelder, daar moet je al niet aan denken. En dan met je moeder als cipier, nog erger. Waarom doet die moeder dat? Een heel bizar verhaal eigenlijk, maar het zit supergoed in elkaar, met een mooie ontknoping aan het einde. Daardoor en omdat alle karakters in het boek van vlees en bloed zijn, heb ik het met zeer veel plezier gelezen. Er zit in het boek ook stof tot nadenken. Echt een heel goed boek. Sinds ik het uit heb loop ik trouwens de hele tijd te denken wat ik van die tante moet vinden.