Een gezellig winters feelgood verhaal dat is Welkom thuis op Love Heart Lane van Christie Barlow zeker.

Miran 27 maart 2022
De hoofdrolspeelster is Felicity (Flick), die geboren en getogen is in het dorp Heartcross. Door omstandigheden is ze jaren geleden naar Londen verhuisd – de reden lezen we later in het boek – maar nu is ze voor een korte periode teruggereisd naar het dorp, naar haar moeder.

De ontmoetingen met oude vrienden gaat niet altijd even gemakkelijk en het is moeilijk om er weer een plekje te krijgen. Er gebeurt veel in deze korte tijd en het wordt onmogelijk om het dorp weer te verlaten. Maar dan ontpopt Felicity tot de ‘redder’ van het dorp en weet ze het beste voor het dorp en de bewoners te bereiken.

Al met al een echte feelgoodroman, leest lekker weg en je leeft mee met de bewoners van Heartcross.
Bedankt Luitingh-Sijthoff dat ik het boek voor verschijnen al mocht lezen. Ik heb het van de 1e tot de laatste pagina met plezier gelezen en vond het jammer dat ik het uit had.
Gelukkig heeft de schrijfster aangekondigd dat er een volgend deel komt om verder te kunnen lezen hoe het Flick, Fergus en de overige bewoners vergaat op Love Heart Lane. En ze verklapt ook al dat het Geheimen op Foxglore Farm zal gaan heten. Dus… wordt vervolgd!

Meer recensies van Miran