Potentie om te groeien

Mireille 29 augustus 2020
Toen ik dit boek zag langskomen was ik verliefd. Want ja draken verhalen zijn helemaal mijn ding.
Uiteindelijk krijgt dit verhaal van mij maar 2,5 ster wat ik naar boven heb afgerond omdat ik geen halve kan geven.

In potentie is dit echt een heel interessant verhaal en concept.
Echter in de uitvoering laat het boek het voor mij zitten.

Door de vele korte hoofdstukken zou je zeggen leest het lekker vlot, maar er wordt voor mijn gevoel vanuit teveel ogen gekeken. En daardoor mis je de diepgang die de personages hadden kunnen maken.
Het is allemaal van de hak op de tak, weinig discussie alles kan en zo ga je plotsklaps weer een andere richting op.
Daar liet het verhaal het voor mij echt in zitten en maakte dat ik moeite had er door te komen.
Het geeft een echt eerste boek gevoel waarin de schrijver zich nog moet vinden/ontwikkelen.
Jammer want anders had dit verhaal voor mij veel hoger gescoord gezien er genoeg potentie in zit.

Meer recensies van Mireille