Vervloekt nog aan toe - Wát een geheimen

Mirjam Hoogewoning 30 januari 2023
Vervloekte Geheimen - Lakeside
Salina worstelt nog steeds met de gebeurtenissen uit het verleden. Ze gaat met een vriend David terug naar Ghosthill, de plek waar hun leven drastisch veranderde. Tijdens hun zoektocht naar de geschiedenis van het Sutherland landhuis, krijgen ze opnieuw met een bedreiging te maken. Een ontdekking over Salina’s afkomst zet haar leven op z’n kop. Zal ze dan eindelijk kunnen afrekenen met de spoken uit haar verleden?
Ook in dit derde deel volgen de gebeurtenissen elkaar op en je blijft vanaf het begin tot het einde geboeid. Sabina schrijft heerlijk leesbaar en je wordt wisselend van heden en verleden meegenomen, waardoor het lekker weg leest.
Het verhaal wordt vanuit verschillende perspectieven verteld en zo kom je erachter wat er al die jaren in Ghosthill is gebeurd.

Ik geef dit boek een dikke 5 ⭐️geven. Wat zou deze serie het goed doen als TV-/netflixserie zeg! Ik zou meteen gaan kijken.

Meer recensies van Mirjam Hoogewoning