spelen met vuur (King #1)

missp_her_books_read 23 september 2022
Rijkdom, familie intriges, geheimen, dromen, excentriekelingen en lust, zo vat je de familie King samen. Luci, Benjamin en hun twee kinderen, ze leven een leven volgens de opgelegde standaard, vormen een front en gezin.
Tot de jongste ,foute, ex geïnterneerde verloren zoon weer opduikt. Benjamin ontfermt zich over Joshua, maar is iedereen hier wel mee akkoord? En worden afspraken en regels wel nageleefd?
Olivia Lewis zet vanaf hoofdstuk één, een zeer duidelijk beeld en verhaal neer. Elke zin, elk woord en elke letter staat juist, met spanningsveld en gevoel. Het zinderende, het sleurt je mee en het is verslavend, je kan hier niet onderuit als lezer. Het is niet enkel een steamyromance verhaal, het heeft diepgang, het psychisch welzijn staat zeer centraal en alles wordt zo gebracht met eerlijke en pure emoties. Het innerlijke gevecht, de ontgoocheling, het verdriet, de vlucht, de passie, de aanvaarding, de strijd en de liefde zijn de rode draad in dit prachtige boek.
Olivia Lewis weet de lezer met haar zeer specifieke, vinnige en steamy schrijfstijl je onder te dompelen in “Spelen met vuur”. Een titel die zo juist en treffend het verhaal weergeeft alsook de geladenheid.
Ik ben fan, ik wil meer en ik ben zo blij dat
er nog meerdere delen zijn!
Een topper van een boek “King”, die terecht zijn 5 sterren weet te verdienen!

5 sterren

@missp_her_books_read