Stervensuur.

Monique 28 april 2023
Als je binnen 48 uur er achter komt waarom ik deze vrouw heb ontvoerd, dan blijft ze leven. Zo niet, dan sterft ze.
Deze zin kenmerkt de seriemoordenaar die al enkele vrouwen heeft ontvoerd en vermoord. Ook de moeder van Sabine, rechercheur bij de Parate Eenheid. Samen met Maarten S Sneijder wil ze er alles aan doen om de moordenaar te vinden.

Dit boek is het eerste deel in een serie en via deze site werd het me onder de aandacht gebracht. En spijt dat ik het heb gelezen heb ik allerminst. Wat een ijzersterke thriller en wat een goede start van een serie. Zo benieuwd naar de vervolgdelen, maar deze zijn nog niet vertaald jammer genoeg. Het boek begint met een ijzersterke opening en het verhaal borduurt hierop voort. De spanning blijft behouden en zwakt nergens af.
Persoonlijk had ik nog niet van deze auteur gehoord, maar dat ik de vervolgdelen wil lezen is een ding wat zeker is. Als ze net zo goed zijn als dit deel, dan ben ik de koning te rijk.

Meer recensies van Monique