Verrassend

moypie 23 maart 2020
In eerste instantie zou ik dit boek niet zo snel oppakken, niet geheel mijn genre, maar de cover is awsome! En Ellis zit in mijn boekenclub, dus natuurlijk gingen we het met z'n allen lezen.
Maar wat ben ik verrast en wat een ontzettend origineel verhaal.

In het begin moest ik erg inkomen, er waren wat momenten dat ik even niet verder wilde lezen en aan het taalgebruik/stijl moest ik aan wennen.
Maar hoe verder ik kwam hoe meer ik er in gezogen werd.
Het is op punten heel heftig, misschien zelfs wat te gedetailleerd beschreven maar het maakte het ook spannend en ik wilde op het eind het boek niet meer weg leggen.

Ben benieuwd waar het verhaal heen gaat in het vervolg, het lijkt me voorspelbaar maar na het lezen van deel 1 denk ik toch dat er wat twisten in kunnen gaan zitten. Laat maar komen!!

Meer recensies van moypie