Beter geschreven dan deel 1

Mrs.Pieper 01 december 2019
Ik was eigenlijk wel verrast dat er een vervolg van 'Het weesmeisje' was geschreven. En eigenlijk was ik ook verrast door de pakkende verhaallijn van dit boek. Het start waar boek 1 stopt. Naadloos pakt de auteur de draad van het verhaal weer op en eigenlijk weet ze me dit keer meer en beter te boeien. Boek 1 was hier en daar wellicht nog wat slordig of licht warrig geschreven. Nu zat er meer structuur in en werd het verhaal goed uitgewerkt. Leuk dat veel personages weer terug komen in dit deel, en dat je niet alleen Marie maar ook hun avonturen kan volgen. Marie is duidelijk volwassener geworden, en haar leven blijft bestaan uit hindernissen en obstakels. Maar dat maakt het verhaal leuk om te lezen.
Eigenlijk hoop ik dat er ook een deel 3 zal volgen, want daar vraagt het einde een beetje om.

Meer recensies van Mrs.Pieper