Aangenaam verrast

Natashinka 05 januari 2020
Mijn aandacht werd getrokken door de 9 foto's omheen het boek , 9 pruiken met bijhorende kledij,9 verschillende types.ik vond het mooi geschreven en gemakkelijk te volgen wat betreft de chemobehandelingen al mocht er ook wat meer familie-vrienden-prive in voorkomen (wat met haar vader/zus/buren,..) hoe reageren die. Woont ze op zichzelf of
bij haar ouders,... . Ik denk dat zoiets de lezer nog meer meesleurd in het verhaal zelf.

Moedig onderwerp om over te schrijven ondanks dat het boek voor Young Adults is toch wel heftig .

Dit boek verdient van mij 4 sterren door het aangedurfde thema, de vlotte soms grappige schrijfwijze en de mooie kaften .
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de opvolger 'een blauwe vlinder zegt gedag ' .

Meer recensies van Natashinka